dissabte, 25 de gener de 2014

PROGRESSOS

Desprès de pintar pomes, carbasses, setrills, gerros, un gos i un gat i uns quants paisatges he començat l'any dibuixant "El Desconsol".


I a mi m'ha "consolat" veure que, a poc a poc i fent algunes  pifies, vaig  progressant, encara que - ai! - mai arribaré a ser una bona dibuixant. 

                                     Però... i lo bé que m'ho passo!


                                                                                                          :D

18 comentaris:

  1. Jo trobo que te'n surts prou bé, si m'hi poso jo sabràs què és ser un mal dibuixant! A la Carme Rosanas li ha sortit competència, hehehe. Però el que realment importa és que ho passis, bé, naturalment. Gaudir de fer-ho, i veure que els resultats et satisfan prou em sembla que és una sensació increïble, així que no la deixis escapar, i endavant!

    ResponElimina
    Respostes
    1. La Carme pot estar tranquil·la, que poca competència li faré. :D
      Com dius l'important és passar-ho bé, i això és el que faig. Tinc una professora genial i uns companys molt amables. I si de tant en tant em queda bé un dibuix, dons us l'ensenyo.
      I endavant!

      Elimina
  2. Doncs no esta gens malament i si ho pases bé que més vols

    ResponElimina
  3. Jo crec que has progressat molt i molt... eh?
    A veure si ens ensenyes més dibuixos...

    Ara és cert, que a mi, també m'importa molt passar-m'ho bé...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ensenyo només els que em semblen "ensenyables". Alguns no els veurà ningú. I no els estripo perquè em fan pena. Sóc una sentimental.
      Oi que si, Carme! Passar´s'ho bé és l'important.

      Elimina
  4. eres una artista integral, enhorabona

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ai, Xelo, agraeixo la teva opinió, però el que sóc és una "aficionada integral"...

      Elimina
  5. Jo també penso que ho fas molt bé!!! A mi que també m'agrada pintar i dibuixar no en sé pas tant! :) Ara, també m'ho passo molt bé i em distreu i això és el que compta!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo no en sé gaire, vaig començar el curs passat hi he faltat molt.
      La professora és molt maca i em diu com ho he de fer...i de vegades fa una sola ratlla i canvia el dibuix per art de màgia.
      Tu que ets jove, practica, dona molta satisfacció la pintura i distreu.

      Elimina
  6. Si dibuixant així de bonic, a més t'ho passes bé, doncs fantàstic...
    Petonets Glòria.

    ResponElimina
    Respostes
    1. A vegades surto força empipada. He fet un gat, el Lolo, que té uns ulls com una vedette de El Molino i els pels de punxa. Aquest no us l'ensenyaré pas. ;)
      Ara, tot i els bunyols que faig, m'ho passo molt bé.
      Petonets!

      Elimina
  7. Dons aquest Desconsol és una passada, si hem poso a dibuixar-lo jo i es veu, en denuncia per maltractament psicològic 

    ResponElimina
    Respostes
    1. No t'ho pensis pas! Ara és pot pintar una mateixa cosa de moltes maneres i batejar-lo com abstracte o minimalista. Mira si no el post del dia 5 de desembre.
      Anima't, dona, prova-ho!

      Elimina
  8. Tens sensibilitat i delicadesa, es nota molt en els teus poemes, i també en els dibuixos que ens vas ensenyant. Amb això, el progrés no l'aturarà ni una pífia ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si m'aturessin les pifies ja faria dies que no pintaria. I pot ser ni poesia faria, amb lo bé que m'ho passo.
      Gràcies per l'afalagadora opinió del meus poemes, Sílvia, guapa!

      Elimina
  9. Jo tiro pel dret i directament la fotografio he he ;o)
    El que ja t'han dit per aquí: el que compta és passar-s'ho be
    Petonet

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ai, amic, per això també s'han ha de saber...tot i que tu vas més ràpid.
      I com que jo trigo més m'ho passo bé més estona ;)
      Petonets!

      Elimina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...