diumenge, 10 d’agost del 2014

EL MURAL DEL PETÓ

L'altre dia, passejant pels volts de la Catedral vaig trobar-me amb el mural del petó:



Ja n'havia sentit a parlar i sempre m 'ha semblat una gran idea decorar parets "tontes" amb murals o trompe-l'œil.
El vaig retratar.



No em va quedar gens bé, però podreu observar, com vaig fer jo amb gran sorpresa, que el mural no està pintat sinó que és fet amb petites rajoletes, amb escenes de parelles o de la vida quotidiana, sota el lema "moments de llibertat".




I aquesta és l'explicació i el motiu del mural:


I ja està. Podeu opinar sobre l'obra de Fontcuberta, si és oportú gastar-se els diners amb art o si el ressò d'un petó dura més que el d'un canó...

Jo ja us he explicat, com us vaig prometre una petita vivència d'un passeig per la meva ciutat, que per cert és   com un formiguer, tot ple de turistes...

                                                  :D



La primera i la tercera imatge l'he trobat a la xarxa.

12 comentaris:

  1. Una tècnica laboriosa , usada des de ja fa temps....fins i tot Dalí , té obres semblants ! Però es curiosa i m'agrada ....sempre és millor un bon petó , que no pas un canó !!
    Bon diumenge !!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Una tècnica laboriosa, certament, però imagino que amb els mitjans d'ara resulta més fàcil aconseguir aquest efecte. El resultat a mi també m'agrada.
      I petons, sempre petons, molt!

      Elimina
  2. Ja n'havia sentit parlar, però no l'he vist al natural. Sabia que està fet amb fotografies, em sembla que t'hi pots passar uns quants dies mirant les fotografies una per una. Totes plegades la visió és totalment diferent.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Pel que explica són fotografies que la gent va aportar voluntàriament per tal de fer el mural. Una manera ( una mica anònima) de passar a la posteritat. No és una novetat, ja s'ha fet moltes vegades però el resultat és bonic, m'agrada.

      Elimina
  3. Massa eròtica pel meu gust. Sembla que està feta de fotos familiars, tendres (potser no totes seran així) i no m'agrada el resultat final.

    ResponElimina
    Respostes
    1. El lema del mural és "moments de llibertat"no sé si aquest petó és l'imatge que més s'ajusta a la intenció inicial. No sé amb quin criteri és va triar ni que té a veure amb el tricentenari.
      Ara a mi no em desagrada, tot i que pot ser no és molt encertat.

      Elimina
  4. A mi m'agraden molt aquestes rajoletes petites amb motius, segurament, de situacions on els sentiments hi són protagonistes...El mural final no massa, potser m'hagués agradat un petó més dolç!
    Ah, i penso que el ressò d'un petó, pot durar tota una vida.
    Bon vespre, Glòria.

    ResponElimina
    Respostes
    1. L'idea és bona i el resultat...doncs ja veus que hi ha a qui li agrada i a qui no tant.
      L'imatge d'aquest petó em recorda molt a una que es troba fàcilment a internet i que he fet servir alguna vegada per il·lustrar poemes d'amor. Molt original no és...
      Petonets, bonica.

      Elimina
  5. És un petó sensual, a mi m'agrada molt! L'havia vist en alguna foto però no sabia que fos fet de petites imatge, ara encara m'agrada més.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si que és sensual i bonic i dona vida a una pared d'allò més ensopida.
      Però el que no entenc és que té a veure amb el tricentenari ...

      Elimina
  6. Millor fotos per a la posteritat que fotos a Feisbuc...que duren 1 mes encara no. El petó...uau! M'encanta!

    :-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. És que molta gent es torna loca penjant fotos al feisbuc, que una cosa és compartir i l'altra inundar ;·)
      Fotos per a la posteritat, petons per a la posteritat, que durin!!!

      Elimina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...