dissabte, 25 de març del 2017

A PROPÒSIT DELS ARNOLFINI...

Tafanejant pel Google he trobat moltes versions, algunes de ben curioses, del famós quadre de Jan van Eyck. 



Aquestes en són algunes:

Fernando Botero


Benjamín Domínguez. Aquest pintor
n'ha fet un munt de versions del quadre.


 Versió felina de Susan Herbet

Lucho Piedrahita


 Pablozeta


 David Ho 
  


De plastilina, de Inma Grueholz



A Legoland

Els Gustalfini


  i els Elmolfini


N'hi ha moltes més, però em sembla que ja en teniu prou per demostrar com és de popular i versionat aquest quadre del pintor flamenc. 
 
                                                                                                           :-)

18 comentaris:

  1. Ostres!! Estic flipant! Mai no m'hagués imaginat que hi havia tantes versions.

    Ja es veu que eren molt famosos, i tant!!
    Si volien passar a la història deuen estar ben satisfets.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs jo tampoc m'imaginava que fos un quadre tant versionat. Segur que no es pensaven passar a la posteritat amb tants seguidors!

      Elimina
  2. Respostes
    1. Cada artista fa la seva obra des de la seva òptica. És curiós!

      Elimina
  3. ostres!!!!! deu n'hi do la mar de versions ...ben divertides!

    ResponElimina
  4. Caram, doncs si que és un quadre ben popular, hi ha versions ben curioses!
    Petonets.

    ResponElimina
    Respostes
    1. És una pintura força coneguda, però jo tampoc em pensava que n'haguessin fet tantes versions.
      Petonets.

      Elimina
  5. És una imatge que es presta a visionar de diferents maneres, resulten ben curioses totes aquestes versions, algunes ben originals i també mereixen la pena.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Em diverteix trobar aquestes coses per internet, ho trobo graciós, per això ho comparteixo, per veure si a vosaltres també us fan somriure.
      :-)

      Elimina
  6. És que se les empesquen totes, eh. Algun d'ells són molt graciosos, però m'he fixat que la versió felina no tenen mascota, i que el senyor Arnolfini en realitat està ple de tatuatges!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tens raó, segurament als gatets no els venia de gust tenir un gosset de mascota, ni en pintura.
      El senyor Arnolfini està ple de tatuatges i la senyora Arnolfini no està embarassada com semblava.

      Elimina
  7. Que xules aquestes versions! Saps si s'ha fet amb algun altre quadre?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si, hi ha altres pintures molt versionades, les primeres que em venen al cap són La Gioconda o El Naixement de Venus. Buscant per Internet es troben coses molt divertides i interessants.

      Elimina
  8. Ni han de ben divertides !!
    Bona feina !!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Estic contenta si t'ha fet somriure. Aquesta era l'idea.
      Gràcies, Artur!

      Elimina
  9. Em quedo amb la dels gatets, son tan macos aixxxx

    ResponElimina
    Respostes
    1. És que els gatets són una cucada!
      Quina coseta tan bonica,tan elegants i formatels!!
      Fan una gràcia...!!!

      Elimina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...