dissabte, 19 de maig del 2018

SUQUET DE VERSOS

Amb aquest títol el dissabte 26 de maig estarem presents a la inauguració del Mercat de Sant Antoni un grup de poetes que animarem la festa llegint unes quantes poesies que parlin de temes adients com ara els aliments, les parades, alguna recepta de cuina...









I hauran activitats diverses i penso que serà un acte molt lluit. 
Crec que val la pena treure el cap per Sant Antoni, que serà una autèntica festa!

                                                                                               ;-D

Aquí em teniu recitant:



Gràcies, Maica, per convidar-me. Ho he gaudit molt.

                -La Maica porta la tertulia "Poemes al Nas de la Lluna"-

9 comentaris:

  1. El mercat és un lloc ple de coses que alimenten el cos, si hi poseu poesia contribuireu a alimentar l'ànima...
    Bon vespre.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Després de gairebé 10 anys de reformes la gent ja tenia ganes de veure-ho acabat. Van fer una festa molt complerta, amb moltes activitats, m'agrada que la poesia hi estigués present.

      Elimina
  2. Quin goig que fa! I quina ilu ser-hi, no?
    Natres anem a la presentació de llibre de poemes d'una amiga nostra, on hem de llegir, a més. Lo plançó també hi ha d'anar.

    Hauríem de muntar-ne una per trobar-nos tots, no?

    Abraçada llarga i molt intensa, estimada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si que tinc ganes de veure-us. Últimament no freqüento gaires esdeveniments, estic una mica "mussol". Tinc que corregir-me.
      La festa va estar molt bé, però, com és comprensible, amb una gentada horrorosa.
      Una abraçada molt dolça. Al plançó també!!!

      Elimina
  3. Ha tardat a acabar-se la restauració d'aquest mercat. Potser tant o més que la serva construcció original.
    Una bona manera de donar-li la benvinguda: amb poesia.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si et sóc sincera jo ni l'he vist. Amb tanta gent era impossible. Hi tornaré un dia, tranquil·lament. Aquells són els meus barris i tinc ganes de veure-ho tot amb calma, perquè encara que estic a Sants molt adaptada i a ben gust, me'ls estimo, tota la meva infantesa i juventut la vaig viure allí.

      Elimina
  4. ui, em va enganxar fora de la provincia

    ResponElimina
    Respostes
    1. I et vas deixar perdre un esdeveniment tant important!!!??? Imperdonable, Pons...

      Elimina
  5. Hola!

    Teniu a mà el poema del formatge que vau recitar aquell dia?

    Moltíssimes gràcies!

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...