dijous, 28 de febrer del 2013

"LA FLOR MELINDRO " de Mercé Rodoreda

Avui parlaren d'una flor encantadora, la flor melindro, poesia en prosa.
Mercè Rodoreda diu de "Viatges i flors": Si  em preguntessin quin dels meus llibres voldria salvar d'un incendi, escolliria aquest.

 
FLOR MELINDRO

La van fer amb el caparró torçat i només és veu capgirada. 
Si li hagessin donat ullets podria comptar les bestioles de la terra plana. 
No val res. En fas un pom i al cap de cinc minuts es desfulla. Però és molt bufona, i, ajupit, li pots veure els dintres: de color d'aixarop de violí i els estams també.  

                                                           Mercè Rodoreda                                                                                               "Viatges i Flors"


 

4 comentaris:

  1. El vaig llegir fa poc aquest llibre i em va agradar moltíssim. Me'l va descobrir la Núria Pujolàs. M'agrada la flor que has triat :)

    ResponElimina
  2. Aquest llibret el tinc , però no sé en quin racó es deu haver ficat...De vegades , les flors(coses) més simples, són les més boniques...Tampoc les papallones duren gaire i que en són de formoses!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. La bellesa efímera és fascinant...Cal gaudir-la sempre que és troba!

      Elimina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...