dimecres, 23 de juliol del 2014

Relats de la Carme: UN ESSER MERAVELLÓS

La nostra aportació als Relats estiuencs de la Carme:


Sabia que hi havia una altra dona. Aviat vaig tenir la certesa de que no era un caprici. 

Poc després vaig comprendre que ella havia guanyat.  La relació amb la meva parella tenia els dies comptats.

El cap de setmana que la vaig conèixer vaig comprovar que era absolutament meravellosa, era normal que la preferís.

Però el que no havia previst  és que aquest esser fascinant enlloc de destruir la meva relació de parella l’amplies a tres persones...
                                                              ;D        
 

20 comentaris:

  1. Confessa-ho, has deixat el comandament del blog al Joan Gasull, aquest relat bé podria ser seu! Però molt ben trobat, la veritat!

    ResponElimina
    Respostes
    1. És el que m'han suggerit les tres copes. En que estaria pensant...
      ;·)

      Elimina
  2. jajajajjajaj... emm... mira, això que s'ha trobat!!
    Molt bona!!!

    ResponElimina
  3. Ui, el trio també té els dies comptats em sembla... ;)

    ResponElimina
  4. Sempre és millor sumar que restar, m'ha agradat aquest relat.
    una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Al menys s'ha d'intentar, per provar que no quedi.
      Gracies, Alfonso i una abraçada

      Elimina
  5. A vegades la vida et dóna sorpreses, cal aprofitar-ho tot!! ;)

    Molt bo i amb un final molt generós.
    Aferradetes!! :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. I si tan meravellosa li ha semblat com s'hi podia resistir?
      Aferradetes, bonica!

      Elimina
  6. DE vegades les coses no surten com un es pensa...Hi ha sorpreses!
    Petonets.

    ResponElimina
    Respostes
    1. La primera sorpresa he estat jo. M'ha sortit així, sense rumiar gaire.
      Petonets!

      Elimina
  7. uys, quina sorpresa més agradable!!! És boníssim, llastima que no crec que acabi bé :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Vaja! Tu tampoc apostes per aquesta relació? Potser si que no sembla gaire estable, però mira, com diuen alguns "que les quiten lo bailao"

      Elimina
  8. Tots feliços, si senyor! Sobretot ell hahaha

    Salut!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Segons com es miri: ell tindrà dues dones per escollir, però elles tindran més variació.
      ;·D

      Elimina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...