dilluns, 7 de maig del 2012

Grans Poetes entre nosaltres: "CANÇÓ D'HELENA DES DE TROIA" Feliu Formosa

Dissabte passat, en una entrega de Premis, vaig tenir ocasió de conèixer a Feliu Formosa, em va semblar una persona senzilla i amb molta humanitat. I un gran poeta.

 

Si pogués escoltar
com s'acosta l'amant
igual que el primer dia
quan em va fer oblidar
una vida cansada.

Encara em sol tenir
més enllà d'un amor
que ha quedat enrere
com l'encís que amb el temps
s'ha fet una llegenda.

Em reneix el desig
recordant els ulls foscos
d'un jove que somia
un cos hospitalari
en un racó del port.

M'hi podria oferir
mentre un marit ofès
i un amant ressentit
fan guerra per mi
sense necessitar-me.

                Feliu Formosa
               “Cap claredat no dorm”


 Pintura F. Leighton

2 comentaris:

  1. Òstres, com m´ha agradat! Em sembla que me l´emporto, segueix la línia de l´Odissea.

    Amb el teu permís ;-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Permís concedit, tot i que no el necessites! ;-D
      A Feliu Formosa no l'havia llegit gens, però ara, que veig el que m'he perdut, començaré a fer-ho.

      Elimina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...