divendres, 20 de gener de 2012

Relats Conjunts: "CHOP SUEY"



- Aquest mes t'ha anat estupendament. Ja et deia jo que serviries per aquesta feina!
- És cert, i no m'ho pensava pas. Quan m'ho vas proposar em va semblar que em prenies el pel.  Em veia incapaç de fer una cosa com aquesta, estava segura que no podria!
- A gairebé a totes ens passa el mateix. Fa una mica d'angúnia, però tot és posar-s'hi.
- Al principi em costava molt, però ara...
- Li has trobat el gust.
- Dona, no et passis... Diguem que m'hi he acostumat.
- I haver d'anar així vestida?
- Pitjor fora anar de frac o de pantera rosa. T'està sonant t el mòbil!
- Si. Potser és un client.    Bona tarda, parla amb   "Les cobradores del Xarleston i els morosos ja no ho son". Digui'm, en que el puc ajudar?





19 comentaris:

  1. Hahaha! Que original! M'has fet riure, mai se m'hauria acudit. És clar, van igual, perquè van d'uniforme!

    T'estrenes a RC, oi? Benvinguda! Bona estrena.

    ResponElimina
    Respostes
    1. No sé si només em passa a mi... però em reconeix el perfil i em deixa posar comentaris si responc i si vull obrir-ne un de nou no. :)

      Per tant faré veure que respoc al XeXu. ;)

      A mi també m'ha fet gràcia, és ben original i sorprenent. :DDDDDD

      Elimina
    2. Que bé que us hagi fet gràcia!
      Si XeXu, és la primera vegada que participo als Relats Conjunts i no sabia com me'n sortiria. Per això estic contenta que us hagi agradat.
      Gracies. Glòria

      (Carme tu "entra" per on vulguis que sempre ets ben rebuda)
      ;-)

      Elimina
  2. Ben trobat... Molt ben trobat!
    M'ha agradat molt!
    X¬DDDD
    ;¬)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracies, Barbollaire. M'afalaga el teu comentari. Això m'anima a seguir participant!

      Elimina
  3. Ja deia jo que era massa casualitat que totes dues anessin tan igualetes. Bon relat.

    ResponElimina
    Respostes
    1. És el que tenen els uniformes!
      I agraïda, Quadern

      Elimina
  4. Molt bona pensada. El que no es diu parlant es pot dir cantant.

    ResponElimina
    Respostes
    1. I tant! A alguns se'ls hi ha de cantar la canya...
      Gracies, Rafel

      Elimina
  5. Premi a la originalitat! divertidíssim ! les noies del xarleston...encara ric ara..hahahaha molt bon i prometedor debut en relats conjunts!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ui, Un premi! Quina emoció! A mi, una debutant...
      Ha,ha,ha
      Gracies, Elfreelang,

      Elimina
  6. M'ha agradat molt!
    El client que truca és un pintor a qui l'empresa "Les cobradores del xarleston" no vol pagar el quadre que el director té al despatx?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ai,ai,ai... aquesta història no s'acabarà aquí.
      Això portarà cua: El morós cobrador de morosos
      Gracies per la visita i el comentari!

      Elimina
  7. Quina gràcia!! Molt ben buscat! M'agrada!! :-)))

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracies, Assumpta. A mi també m'agrada molt el que em dius.
      T'ho agraeixo. :-)

      Elimina
  8. Respostes
    1. Gracies, Kweilan. Ha estat un plaer compartir relat amb vosaltres. Les teves dues propostes m'has agradat molt i encara espero la tercera!

      Elimina
  9. Respostes
    1. Gracies pel teu comentari, Alyebard!
      Celebro que t'hagi agradat.

      Elimina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...