dilluns, 1 de setembre del 2014

MANTENIMENT i NETEJA...

...del vostre ordenador. Sabíeu que és molt important netejar-lo per dintre i per fora? Ara és un bon moment per posar-lo a punt.

                                                           >>>  aquí
                                            

Escolteu, el deixa com una patena. I el preu?  Baratet:
una moixaina, una xuxe, un passeig....

                                                                :)
                                                                                                                         

10 comentaris:

  1. Mare de déu, quina angúnia m'ha fet inicialment! Ja m'estranyava que aquest post fos seriós, hehehe! El meu monitor cada vegada va pitjor, però em sembla que no el netejaré ja. Quan es fongui del tot, el canvio i llestos. Ja en vaig fondre un...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Home, angúnia??? Si és un gosset la mar de bufó. A tu potser t'agradaria més el model del gatet, es pot triar entre el siamès i l'europeu.
      Tonteries meves apart: si el monitor no funciona bé toca canviar-lo. No m'estranya que se't fonguin amb el que els deus fer treballar...

      Elimina
  2. Vull un netejador d'ordinadors com aquest...Quina monada!
    Petonets.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Un gosset bufó i molt treballador. Ja has vist que no para, mai li sembla prou net!
      Petonets!

      Elimina
  3. jejjjjej m'has fet picar ... això vol dir que tinc la pantalla bruta?? ;)
    Si què sembla baratet!!

    Aferradetes! :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Això vol dir que aquesta "tonteria" em va fer gràcia i l'ha he volguda compartir. Si t'ha fet somriure estic contenta. ;D
      Una aferradeta, preciosa!

      Elimina
  4. ha ha ha jo entinc un de molt semblant però es negre i gat, quina aficiò a llepar-ho tot!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si, nena, els gats també netegen molt, amb aquella llengua tan aspre que tenen.
      Hi ha model gat i model gos, d'acord amb les preferències de l'usuari.

      Elimina
  5. Tinc una netejadora no professional més maca que aquest quisso. Gràcies :-)))

    ResponElimina
    Respostes
    1. Dona, molt maco no és, però és manyac i treballador. Encara que em consta que la teva netejadora és molt més bonica.

      Elimina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...