dissabte, 7 d’abril del 2012

"L'ARBRE"

Quanta força transmeten els arbres!...

                La gent diu que els arbres
                                                  oculten el bosc...

A mi m'espanta el bosc,
fosc i misteriós.
Prefereixo un arbre
orgullós i ferm, desafiant al cel.
Vigorós el tronc, relleus torturats
que l'escorça arrapa.
Sento sota el peus bategar-hi arrels,
que em donen confiança.

M'hi acosto:
La resina fa camins brillants
i perles d'olorosa flaire,
corrues de formigues
negres i robustes que pugen 
i baixen. Tot un món.
Miro enlaire i veig un laberint
de fulles i branques
que es gronxen al vent...

No vull un bosc, m'hi perdo!
No vull un bosc, m'espanta...
Jo vull al meu arbre.
L'estimo, i l'abraço
i la seva força em traspassa!
Les formigues van pel meu canell
formant un canviant braçalet d'atzabeja

Glòria
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...