dilluns, 25 de febrer del 2013

" LA NEU " de Joana Raspall


Celebrar el Centenari d'un poeta és un homenatge merescut. Si el poeta- la poetessa- encara és entre nosaltres és un privilegi. Joana Raspall amb la seva poesia dolça i amable, pensada pels nens potser, però que agrada als grans,  ja que ens aporta una visió tendre i positiva de les coses, de la vida.


Prendré un bon grapat
      de la neu més blanca
i la guardaré
      dintre d’una capsa.
Quan vingui l’estiu,
      que fa calorassa,
la neu em podrà
      refrescar la cara!

 El meu amic diu
      que la neu no es guarda,
que sols trobaré
      la capsa mullada.
Això no m’ho crec!
     Ves, com s’ho faria!
Tancant bé la capsa,
      com s’escaparia?

           Joana Raspall



8 comentaris:

  1. Innocència, tendresa i poesia a parts iguals.

    Genial, Joana Raspall

    ResponElimina
  2. M'agraden molt els poemes de la Joana, són innocents i tendres...El divendres vaig anar a la inauguració del centenari i vaig parlar amb ella. És tot un goig arribar a la seva edat i estar com una rosa...
    Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. A mi també m'agraden molt! Sempre em fan somriure, alguns, però, fan pensar.
      I dius que està com una rosa? Aquesta dona és prodigiosa!
      Petonets

      Elimina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...