dimecres, 6 de març del 2013

PEDRA, PAPER O TISORA d'Estel Solé

Em van obsequiar amb uns llibres de poemes del PREMI AMADEU OLLER . Gràcies, Toni!
La guanyadora del any 2011, Estel Solé, té una maner d'escriure poesia que m'agrada.  Avui compartim un poema seu.

 No sé
si trucar-te o oblidar-te,
si entendre't o esperar que m'entenguis a mi,
si plorar o riure,
si revòlver o Flors de Bach,
si buscar la clau o rebentar el pany,
si entrar o quedar-me esperant,
si calces o tanga,
si t'enyoro o t'ignoro,
si cafè o tallat,
si Truffaut o Godard,
si tornar o no tornar,
si escoltar el cor o el cap,
si una nit tota sola o una nit en societat,
si ratlles o quadres,
si pedra, paper o tisora,
si un vers més o punt final.

                          Estel Solé



12 comentaris:

  1. L'he descobert fa poc i també m'agrada molt l'estil que té. Aquest poema ho demostra.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Així que ja la coneixies? :O
      Si en saps de poesia tu, Sílvia!

      Elimina
  2. Que xulo! El final és el millor!

    ResponElimina
  3. Tinc el llibre, me'l va recomanar un bon amic. Es llegeixen bé, els poemes, ho vaig fer un dia a classe. Tot i que els meus alumnes no es van posar de peu per aplaudir-los. Ja veus... n'hi ha que diuen que "sense poesia viuríem millor" :(

    ResponElimina
    Respostes
    1. Digues als teus alumnes que hi ha qui sense poesia no podria viure. No s'ho creuran, potser...

      Elimina
  4. És el nostre pa de cada dia...A la vida, sempre hem de triar...
    Petonets.

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...