diumenge, 27 de març del 2022

LA CORBA DE VENUS

 Per mi és una satisfacció presumir de filla, com qualsevol mare suposo, és per aixó que és un plaer convidar-vos a la presentació del seu primer llibre de relats en solitari. Ho passareu bé i jo estaré molt contenta de que ens acompanyeu.

Dia 8 d'abril  a les 19:00: 

             BIBLIOTECA DEL VAPOR VELL

          Pge. Vapor Vell 1 BARCELONA (SANTS)

I el dijous, dia 7 presentació a la llibreria BARRA LLIBRE- 19.00 hores.  Carrer Riego 13 (Plaça d'Osca)

5 comentaris:

  1. Per venir ho tinc complicat, però vull felicitar a la teva filla i a tu també. Espero que sigui amb molta assistència.

    Aferradetes a totes dues.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja m'ho imagino, bonica, et queda una mica lluny! Llàstima...
      m'agradaria retrobar-te, que fa molt que no ens reunim els blogaires.
      Aferradetes!

      Elimina
  2. Sou una familia d'artistes... Felicitats
    Bona setmana, Glòria.

    ResponElimina
  3. Enhorabona a l'Eva. I també a tu, Glòria.
    Ens veurem al Vapor Vell.

    ResponElimina
  4. Dijous ho tinc complicat, però divendres hi aniré.

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...