dimarts, 11 d’abril del 2023

"Un COR VALENT", el meu

 



Divendres dia 14, presento el meu nou llibre, el segon el solitari. És un regal que em faig en el meu 80è aniversari. Després de molt temps de dubtes i -diguem-ho pel seu nom- de mandra, m'he decidit a fer-ho.

La presentació serà a la Biblioteca del Vapor Vell* aquest 14 d'abril a les 18:30, m'acompanyarà la meva filla Eva, l'artistassa, i seré molt feliç de poder compartir aquets moments amb vosaltres.  

Mentre un poema, el que dona nom al llibre:

                                                  COR VALENT

El nostre cor, amb moure bé les ales,
assoleix l'alçada d'un vol
transcendental.
Però en l'aire la soledat corglaça,
i en mirar avall, el  vertigen
i l'espant.
Cal mesurar l'esforç de la volada
car només són dues les cansades ales
i el cor, valent, és de cristall.

 

  *Biblioteca del Vapor Vell, Pasatge del Vapor Vell s/n- Joan Guell (darrera la plaça de Sants)                                           

1 comentari:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...