- Vull creure que aquesta publicitat és la
millor que podem fer per introduir un producte tan innovador com el nostre...
Vull creure que tots
els estudis de mercat i la solidesa de la seva empresa publicitària són prou
garantia per tirar el projecte endavant.
Vull creure que el
grapat de diners que ens costarà tot plegat els recuperarem en quan comencin a
arribar les primeres comandes.
Però, sincerament,
abans de fer sobrevolar sobre la ciutat cinc-centes naus extraterrestres anunciant el nou producte m’agradaria estar del
tot convençut de que no hi ha una altra opció, original, però més senzilla, i
sobre tot més econòmica, per anunciar
les nostres noves “Empanadillas de morcilla ¡Qué maravilla!”
Que si, que ja sé que de
forma si assemblen força, ho reconec, però francament, ho trobo una mica...invasiu! Que vol que li
digui...
He, he, he... Una mica exagerada aquesta publicitat... Realment...
ResponEliminaMot original el teu conte.
Si, nena, em sembla que al publicista se li ha anat la pinça!
EliminaHehehe. He comès l'error de mirar la foto de les empanadilles abans de llegir, no sabia de què anava, però en llegir la primera frase m'ho he imaginat. Això no vol dir que no se m'hagi dibuixat un somriure ja que trobo que has tingut una bona pensada, i molt original. I m'ha fet força gràcia aquest 'Que vol que li digui...' final!
ResponEliminaL'hi trobat difícil aquest mes. Al final m'he recordat de les "empanadillas" que fa una meva amiga, que tenen aquesta forma. I apa, a sortit així!
EliminaQuina idea més extravagant i "original"! hehe... M'ha recordat aquella pel·lícula de dibuixos que es deia "Pluja de mandonguilles", podrien fer que les naus deixessin anar una pluja d'empanadilles mentre sobrevolen la ciutat, seria espectacular i així podrien tastar el nou producte :))
ResponEliminaBombardeig d'empanadilles! Bona idea. ;D
EliminaUna gran publicitat, sens dubte.
Per a una bona publicitat no cal reparar en despeses ...
ResponEliminauna mica exagerat si que és, però mai se sap!!
Bona aquesta!! :)
Aferradetes.
Qui no s'arrisca, no pisca. I aquesta publicitat és arriscada.
EliminaGràcies, sa lluna!
Aferradetes.
eing?¿ jeje... no ho he entés molt bé però m'està entrant una fam,... tenen bona pinta!
ResponEliminaDoncs, apa, a fer un piscolabis, que encara no és hora de sopar.
EliminaGràcies per la visita i el comentari, Ada!
Deuen ser empanadilles extraterrestres aquestes, a veure si tenen efectes secundaris i qui en mengi comença a volar...
ResponEliminaPetonets, Glòria.
Mentre els efectes secundaris siguin aquests, encara bo. Volar con un ocell seria una bona experiència...
EliminaPetonets, M.Roser
Pensa que si en tiren com abans les pilotes de Nivea a les platges, serà una publicitat sense precedents.
ResponEliminaMira, la Sílvia també ho ha suggerit. Seria una publicitat genial i segons a quina hora i haurien bufetades per caçar-ne una. Que el mar obre la gana!
Eliminahehehehehe... Aquest publicista es mereix un monument!!!!
ResponEliminaOriginal ho és s'ha de reconèixer. Ara només li falta convèncer al client. :)
Eliminaaixò si que és publicitat agressiva! que maravilla la morcilla!
ResponEliminaÉs que el producte s'ho val. I a de més estan molt bones! (encara que el colesterol s'ha d'anar vigilant...)
EliminaMolt bones aquestes empanadilles amb valor afegit.
ResponEliminaPer llepar-se als dits. Ni faria falta la publicitat. :)
EliminaMolt bona la campanya publicitària, seguint la línia del Tulipán, però canviant l'helicòpter per l'OVNI.
ResponEliminaMolt més atractiu, on vas a parar! Amb aquesta publicitat les "empanadillas" es vendran com a rosquilles, segur.
Elimina