dissabte, 5 d’octubre del 2013

BOSC DE PARAULES . Presentació

Les fotos han quedat FATAL, però la presentació va anar força bé, i crec que el públic assistent no es va avorrir massa. Jo diria que fins hi tot s'ho va passar  bé.
                                                                                                         :D

Resum del acte en quatre fotografies: 



 La Rosa Vilalta em va posar pels núvols. I després vaig parlar jo.




El public ens escoltava embadalit
                                       ;D




Després la meva filla Eva, l'artistassa, va dedicar-me unes paraules, i jo vaig tenir que treure el mocadoret.




Van recitar varies companyes meves de l'Aula, que ho van fer molt bé i finalment dues de les meves netes, la Paula i la Mireia van llegir un dels meus poemes. Aquí ja vaig necessitar pitet...       
                                                          :D

I després pastes seques i vi bo, xerradeta i ja ens van fer fora perquè eren les nou de la nit. Molt agradable tot i molt emotiu, em sembla que tots els que ens acompanyaven ho van passar bé. Així ho van dir.

I fins la pròxima... 

Si algú està interessat en el llibre pot demanar-me'l a lletraferides@gmail.com

P.D. Si aconsegueixo fotos millor ja les canviaré, però com a record de moment tinc aquestes.

18 comentaris:

  1. Va sortir tot rodó, veig. La participació de la família, genial. Ja ets tota una estrella!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Va ser molt entranyable, val a dir que estava entre amics i que jugava amb avantatja. De tota manera em sembla que no vaig ser jo sola la que s'ho va passar bé. I vaig vendre forces llibres! ;D
      Una nova estrella al firmament! Hahaha

      Elimina
  2. Em sap molt de greu d'haver-m'ho perdut, per l'acte, per tu, per haver conegut la teva filla i les teves nétes... però m'alegro moltíssim que tot anés tant bé i estic segura que va ser preciós!

    Una abraçada ben forta, Glòria

    ResponElimina
    Respostes
    1. A mi m'ho va semblar de preciós. Malgrat van haver alguns entrebancs i problemes els dies anteriors, va sortir rodó, potser millor del estava previst.
      M'hagués agradat compartir-ho amb tu, Carme.
      Una abraçada!

      Elimina
  3. Les coses han de sortir bé de tant en tant......Felicitats

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si, Joan, també hi ha excepcions en la llei de Murphy!
      Gràcies!

      Elimina
  4. quina alegria saber-te desvanida, enhorabona, una abraçada i mil besos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, Xelo! Estic molt contenta.
      Rep també la meva abraçada sincera.

      Elimina
  5. Jo també m'alegro que tot anés bé...Fins i tot les llagrimetes, segur que eren dolces...
    Les fotos estan prou bé, han captat uns instants feliços...
    Petonets.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Van sorgir tants inconvenients i complicacions d'última hora que jo ja estava una mica amoïnada. Finalment tot va anar com una seda.
      Les fotos com a record són valuoses, ara com a fotografies deixen molt que desitjar.
      Molts petons!

      Elimina
  6. Jo escriuré al email aquest a veure si me l'envien ;-) M'hagués agradat molt ser-hi, ja saps que visc tan lluny de tu...

    Què bé haver estat acompanyada de les filles i les nétes. Un luxe, que tothom sigui lletraferit.

    Molts petons, estimada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Va anar tot molt bé. Estic contenta i emocionada per la participació de les netes que va ser una sorpresa. Un luxe.
      Petons, bonica!

      Elimina
  7. Que macó, vaig sentir molt no poder ser-hi. Vaig estar de totes maneres com un angelet, acompanyan'te des-de el meu cor. Bonica petons, poetessa consagrada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja ho ser que estaves allí. Ho vaig notar!
      Una abraçada i gràcies, Rosa Maria!

      Elimina
  8. Glòria, felicitats pel teu èxit. Sento no haver pogut assistir a l'acte de presentació tot i que ho vaig fer de pensament. Guarda'm un llibre... Sis plau. Petons.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Mercè, m'hagués agradat molt veure't allí. Et guardo el llibre amb molt de gust.
      Ja ens veurem pel Col·lectiu.
      Gràcies, bonica. I una forta abraçada!

      Elimina
  9. Una presentació ben emotiva! Felicitats!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ho va ser. Va anar tot la mar de bé, ia demés va ser tot molt entranyable.
      Gràcies Gemma!

      Elimina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...