dimecres, 2 d’octubre del 2013

LO CÀNTICH: entrevista a GloBosblog




La Sílvia Romero va contactar amb mi,  per suggeriment de la  Júlia Costa,  proposant una entrevista per la seva secció Xarxa literàtia: blogs . El motiu era bàsicament el  blog de poesia GloBos blog,  i em fa molta il·lusió comunicau-vos-ho, per si la voleu llegir i  comentar. 

És la primera vegada que em fan una entrevista  pel tema del blog, estic molt contenta!  Si la voleu llegir feu click aqui

 També m'han publicat un poema. 
                      Ara ja estic CONTENTÍSSIMA!.
                                       Llegiu-lo, potser ja el coneixeu

                                                                                                                :D

10 comentaris:

  1. A mi també em van entrevistar, fa una il·lusió terrible! Vaig a veure què expliques.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si, ja ho sé. Ja vaig llegir l'entrevista de LLibres, i punt! Em va semblar molt interessant i el blog molt bo.

      Elimina
  2. Doncs moltes felicitats i que no decaigui....Anem a llegir l'entrevista

    ResponElimina
    Respostes
    1. A vegades costa mantenir el ritme, però sempre és gratificant, oi?
      Moltes gràcies!

      Elimina
  3. Felicitats per l'entrevista Glòria, l'acabo de llegir i se't veu molt segura, ja has fet "el salto a la fama". Sabies que jo col·laboro amb aquesta revista, Lo Càntich? Ho faig a l'apartat de seccions i gairebé cada més i trec el nas...
    També m'han reeditat el meu llibre Sota un vel de cendra, a la col·lecció nova, que es diu Camí del sorral...
    Petonets i més felicitacions.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si, jo ho sé que hi col·labores. Lo Cantich és una revista que habitualment llegeixo. per això m'ha fet tanta gràcia poder participar.
      Si t'ha semblat que l'entrevista està bé em quedo molt satisfeta.

      Elimina
  4. Oh, m'ha encantat aquesta entrevista! M'ha fet molta gràcia això dels comentaris dels estudiants, santa paciència :) Enhorabona, Glòria

    ResponElimina
    Respostes
    1. OH, Sílvia, que contenta que estic de veure't! Ja t'enyorava...
      Els estudiants se les empesquen totes, són uns trapelles.
      Una abraçada, Preciosa!

      Elimina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...